enmamma.blogg.se

Fast anställning :)

Kategori: Allmänt

 
Dagen börja som alla andra dagar lämning på dagis och sedan bege sig till jobbet, 
På morgonen kommer min chef in och säger åt mig att börja skriva raport för månadsanställda, står där förvånad tills jag börja fatta, Haft ett leende på läpparna idag kan jag säga iallfall. 
 
Så mitt shema jag va vikarie på är nu den tjänst jag fick , 
 
Efter denna jobb dag va det att åka hem för lite matlagning idag vart det köttbullar med sås och en sallad.. 
 
Efter maten fick vi besök av mamma och pappa som kom och prata lite. 
 
Nu har dom gott hem och alice ligger och sover, För en ny dag på dagis imorgon !
 
Recept på köttbullarna med sås hittar ni i kategorin LCHF.
 
Trevlig torsdag kväll på er :) !
 
En trött tjej efter dagis ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: